ایمپلنت های دندانی یک گزینه محبوب برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند. آنها از تیتانیوم ساخته شده اند که یک ماده زیست سازگار است که می تواند به استخوان فک جوش بخورد. این یک پایه محکم و پایدار برای دندان های جدید فراهم می کند.

ایمپلنت ترکی مود یک نوع نسبتاً جدید ایمپلنت دندانی است که در حال محبوبیت است. این از یک نوع تیتانیوم خاص ساخته شده است که در برابر خوردگی مقاوم تر از دیگر ایمپلنت ها است. این آن را برای بیمارانی که بهداشت دهان و دندان ضعیفی دارند یا در معرض خطر ابتلا به پری ایمپلنتیت، بیماری لثه که می تواند استخوان اطراف را از بین ببرد، یک انتخاب خوب می کند.

خرید ایمپلنت LEVEL

ایمپلنت Level مد ایمپلنت جهت درمان بی‌دندانی‌های کامل و یا نواحی تک دندانی در فک‌های بالا و پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایمپلنت Level فیکسچری مناسب برای انواع مختلف کیس‌های کلینیکی می‌باشد. از ویژگی منحصربفرد ایمپلنت Level مد ایمپلنت Back Tapered Coronal Design & Micro Threads می‌باشد.

ایمپلنت Level

زیبایی شناسی مد ایمپلنت ترکیه

مد ایمپلنت ترکیه به گونه‌ای طراحی شده است که از نظر زیبایی شناسی از ایمپلنت‌های سنتی خوشایندتر باشد. این دارای شکل مخروطی است که باعث می شود شبیه دندان طبیعی به نظر برسد. مد ایمپلنت ترکیه به همان روشی که یک ایمپلنت سنتی قرار می‌گیرد. جراح یک برش کوچک در لثه ایجاد می‌کند و سپس ایمپلنت را در استخوان قرار می‌دهد. ایمپلنت سپس برای چند ماه قبل از قرار دادن تاج اجازه می‌یابد بهبود یابد.

مد ایمپلنت ترکیه از نظر موفقیت درازمدت به همان اندازه ایمپلنت‌های دیگر برندها موثر نشان داده شده است.

با این حال، این هنوز یک ایمپلنت نسبتاً جدید است، بنابراین داده‌های بلندمدت زیادی در دسترس نیست. اگر به ایمپلنت های دندانی فکر می کنید، مد ایمپلنت ترکیه یک گزینه خوب برای بررسی است. این یک گزینه ایمن و موثر است که می تواند به شما لبخندی طبیعی بدهد.

مد ایمپلنت ترکیه اعتماد تجارت کیهان

مزیت‌های مد ایمپلنت ترکیه

  • از یک ماده زیست سازگار که در برابر خوردگی مقاوم است ساخته شده است.
  • به گونه ای طراحی شده است که از نظر زیبایی شناختی از ایمپلنت های سنتی خوشایندتر باشد.
  • از نظر موفقیت بلندمدت به همان اندازه ایمپلنت های دیگر موثر نشان داده شده است.

مد ایمپلنت ترکیه برای چه کسانی مناسب است؟

مد ایمپلنت ترکیه برای افرادی که یک یا چند دندان از دست داده اند و سلامت عمومی خوبی دارند مناسب هستند. آنها همچنین برای افرادی که با ایمپلنت های سنتی مانند پری ایمپلنتیت مشکل داشته اند، گزینه خوبی هستند.

در اینجا برخی از عواملی که دندانپزشک شما هنگام تعیین اینکه آیا شما کاندیدای خوبی برای مد ایمپلنت ترکیه هستید، در نظر می گیرد:

  • سلامت عمومی شما. شما باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید و از هرگونه بیماری major که می تواند بر موفقیت ایمپلنت تأثیر بگذارد، عاری باشید.
  • وضعیت دهان شما. دندانپزشک شما باید سلامت لثه ها و استخوان شما را ارزیابی کند تا مطمئن شود که استخوان کافی برای پشتیبانی از ایمپلنت دارید.
  • سبک زندگی شما. اگر سیگار می کشید یا سابقه بیماری لثه دارید، ممکن است در معرض خطر عوارض جانبی مد ایمپلنت ترکیه باشید.

با این حال، نتایج اولیه امیدوارکننده است. مطالعه ای که در سال 2022 در مجله Clinical Oral Implants Research منتشر شد، نشان داد که ایمپلنت های مد پس از 5 سال، 98 درصد موفقیت داشتند.

مطالب مرتبط

  • مد ایمپلنت ترکیه، گزینه جدید برای ایمپلنت های دندانی
    ایمپلنت های دندانی یک گزینه محبوب برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند. آنها از تیتانیوم ساخته شده اند که یک ماده زیست سازگار است که می تواند به استخوان فک جوش بخورد. این یک پایه محکم و پایدار برای دندان های جدید فراهم می کند. ایمپلنت ترکی مود یک نوع نسبتاً جدید ایمپلنت […]
  • معرفی ایمپلنت ترکیه و مزایای استفاده از آن
    ایمپلنت ترکیه مانند مد ایمپلنت ترکیه یک سیستم ایمپلنت دندانی است که از طراحی منحصر به فردی برای ارائه لنگر پایدارتر و مطمئن‌تر برای دندان‌های مصنوعی استفاده می‌کند. ایمپلنت از یک پیچ تیتانیومی تشکیل شده است که با جراحی در استخوان فک قرار می‌گیرد. سپس این پیچ با یک اباتمنت تیتانیومی پوشانده می‌شود که پایه […]
  • بررسی ایمپلنت فرانسوی
    پیش بسوی دوام بررسی‌ ایمپلنت فرانسوی نشان داداه است، ایمپلنت‌های دندانی یک گزینه محبوب برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در فرانسه هستند. یک نظرسنجی اخیر از دندانپزشکان فرانسوی نشان داد که 85 درصد دندانپزشکان که کاشت دندان ارائه می‌دهند گفته‌اند تقاضا برای ایمپلنت دندان در حال افزایش است. این نظرسنجی که توسط انجمن پروتزهای […]
  • تاریخچه نوآوری ایمپلنت فرانسوی
    ایمپلنت‌های دندانی بیش از 50 سال است که در فرانسه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولین ایمپلنت فرانسوی در سال 1965 توسط دکتر Pierre Chaufourier قرار گرفت. از آن زمان، دندانپزشکان فرانسوی در خط مقدم نوآوری ایمپلنت دندان قرار گرفتند. در روزهای اولیه کاشت ایمپلنت دندان، میزان موفقیت نسبتا پایین بود. با این حال، دندانپزشکان فرانسوی […]
  • نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ 
    تجربه‌ای فراموش نشدنی برای متخصصان سلامت دندان: نمایشگاه IDEX استانبول نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ میزبان نمایشگاه‌های دندانپزشکی مهمی است که هر ساله در کشور ترکیه برگزار می‌شود. در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ به روزترین تجهیزات صنعت دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان را به علاقه‌مندان حوزه دندانپزشکی ارائه میدهد. بیش از هزاران […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *