تجربه‌ای فراموش نشدنی برای متخصصان سلامت دندان: نمایشگاه IDEX استانبول

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ میزبان نمایشگاه‌های دندانپزشکی مهمی است که هر ساله در کشور ترکیه برگزار می‌شود. در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ به روزترین تجهیزات صنعت دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان را به علاقه‌مندان حوزه دندانپزشکی ارائه میدهد.

بیش از هزاران برند معرف و معتبر دندانپزشکی مانند برند معتبر مد ایمپلنت ترکیه در نمایشگاه دستگاه‌ها و تجهیزات دهان و دندان شرکت می‌کنند و شرکت‌های تولید کننده تجهیزات دندانپزشکی، آخرین و به روزترین تجهیزات خود را در این نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند.

نمایشگاه دندانپزشکی ۱۴۰۲ نمایشگاه دندانپزشکی ایران

نمایشگاه دستگاه‌ها و تجهیزات دهان و دندان IDEX ISTANBUL میزبان مشتریان و علاقه‌مندان و دندانپزشکان حرفه‌ای از بیش از 100 کشور به ویژه از اروپا، خاورمیانه و آسیا می‌باشد که مشهورترین برند‌ها در حوزه سلامت دهان و دندان با فناوری های نسل جدید خود در این نمایشگاه خواهند کرد.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ فرصت‌های متعددی را برای دندانپزشکان، متخصصان بهداشت دهان و دندان، تکنسین‌های دندانپزشکی و هر علاقه‌مند به این صنعت ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان IDEX استانبول می‌توانند در بیش از 80 دوره و سمپوزیوم با موضوعات مختلف مانند دندانپزشکی دیجیتال، ایمپلنتولوژی، ریشه دندان، پریودنتیک، ارتودنسی، مواد بهداشتی دهان و دندان در سراسر نمایشگاه شرکت کنند.


نمایشگاه تجهیزات پزشکی ۱۴۰۲

زمان و محل برگزاری

شما به هجدهمین نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ دعوت شده‌اید که در 25 تا 28 می 2023 مصادف با ۴ الی ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار می‌شود. IDEX Istanbul شرکت‌های پیشرو جهان را در زمینه بهداشت دهان و دندان گرد هم می‌آورد و آخرین دستگاه‌های فناوری، مواد، نوآوری‌ها و صنعت را به نمایش می‌گذارد.

بیش از 4000 برند برای بازدیدکنندگان

نمایشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی IDEX استانبول فرصتی منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا از نزدیک آخرین پیشرفت‌های این صنعت را دنبال کنند و با سایر متخصصان بخش در سراسر جهان ملاقات کنند. برای تهیه بلیط رایگان خود دیر نکنید و از امتیازات IDEX استانبول بهره‌مند شوید.

نمایشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی IDEX استانبول که به مدت 18 سال سهم قابل توجهی در توسعه و رشد صنعت بهداشت دهان و دندان ترکیه داشته است، از 25 تا 28 می میزبان هزاران متخصص داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه استانبول خواهد بود. 2023. IDEX استانبول، که میزبان صدها شرکت از سراسر جهان خواهد بود، آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی در صنعت بهداشت دهان و دندان را با بیش از 4000 برند به نمایش خواهد گذاشت.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ 

در طول چهار روز، IDEX استانبول فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا در مورد محصولات بهداشتی دهان و دندان، تجهیزات دندانپزشکی، مواد آزمایشگاهی دندانپزشکی و سایر محصولات مرتبط آشنا شوند و تجربه کنند. دندانپزشکان، تکنسین‌های دندانپزشکی، کارشناسان بهداشت دهان و دندان، تامین کنندگان مواد دندانپزشکی، آزمایشگاه‌های دندانپزشکی، تولیدکنندگان پروتزهای دندانی و سایر متخصصان مرتبط که می خواهند هزاران محصول جدید را زیر یک سقف ببینند، 25 می را به دستور کار خود برای بازدید از نمایشگاه اضافه کرده‌اند.

مضوعات و محورها

بخش جهانی بهداشت دهان و دندان بین 25 تا 28 مه 2023 دوباره در مرکز نمایشگاه استانبول گرد هم می‌آیند. نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳  که میزبان بیش از 80 دوره و کنفرانس به مدت 4 روز خواهد بود، تمام نوآوری‌ها و فناوری‌های روز در این بخش به نمایش گذاشته خواهد شد. تعداد زیادی از متخصصان داخلی و بین‌المللی متشکل از بیمارستان‌های دندانپزشکی، دانشکده‌های دندان‌پزشکی، مراکز بهداشت دهان و دندان، سخنرانان اتاق‌های دندانپزشکی و مدیران بیمارستان‌ها از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ با میزبانی از مشهورترین تولیدکنندگان تجهیزات و مواد دندانپزشکی جهان، بزرگترین گردهمایی دندانپزشکی اروپا، آسیا، خاورمیانه و آفریقا در تاریخ 25 تا 28 می 2023 در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار می شود. IDEX به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های اختصاص داده شده به صنایع بهداشتی دهان و دندان، بازیگران داخلی و بین المللی را در استانبول دوباره متحد خواهد کرد.

شما همراه میتوانید همیشه در قسمت اخبار دندانپزشکی، فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی ETK می‌توانید اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی، اطلاعات و زمان برگذاری، معرفی برندهای برتر ایمپلنت را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

  • نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ 
    تجربه‌ای فراموش نشدنی برای متخصصان سلامت دندان: نمایشگاه IDEX استانبول نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ میزبان نمایشگاه‌های دندانپزشکی مهمی است که هر ساله در کشور ترکیه برگزار می‌شود. در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ […]
  • نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵
    نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ IDS Cologne مهم‌ترین نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی جهانی است که این نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ هر دو سال یک بار در شهر کلن آلمان برگزار می‌گردد. این نمایشگاه میزبان […]
  • ششمین کنگره ملی سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی
    ششمین کنگره ملی سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، توسط انجمن سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در شهر اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور callforpapers.ir، علاقه مندان میتوانند […]
  • بیست و نهمین کنگره علمی جامعه دندانسازان ایران
    بیست و نهمین کنگره علمی سالانه پروتز دندان جامعه دندانسازان ایران با همکاری جامعه دندانپزشکی ایران، بیست و نهمین کنگره علمی سالانه پروتز دندان را از 13 الی 15 اردیبهشت ماه 1402 به مدت سه […]
  • نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲
    بیست و چهارمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲ با حمایت انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوطه از 6 تا 9 خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت در نمایشگاه‌های بین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *