ایمپلنت‌های دندانی بیش از 50 سال است که در فرانسه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولین ایمپلنت فرانسوی در سال 1965 توسط دکتر Pierre Chaufourier قرار گرفت. از آن زمان، دندانپزشکان فرانسوی در خط مقدم نوآوری ایمپلنت دندان قرار گرفتند.

در روزهای اولیه کاشت ایمپلنت دندان، میزان موفقیت نسبتا پایین بود. با این حال، دندانپزشکان فرانسوی پیشرفت‌های قابل توجهی در طراحی و ساخت ایمپلنت دندانی داشته‌اند. در نتیجه، درصد موفقیت ایمپلنت دندان در فرانسه در حال حاضر بسیار بالا است. امروزه تعدادی شرکت فرانسوی معتبر در زمینه تولید ایمپلنت‌های دندانی فعالیت می‌کنند. این شرکت ها عبارتند از euroteknika و TBR. این شرکت‌ها طیف وسیعی از ایمپلنت‌های دندانی از جمله ایمپلنت‌های تک دندانی، ایمپلنت‌های چند دندانی و پروتزهای متکی به ایمپلنت را ارائه می‌دهند.

ایمپلنت‌های دندانی فرانسوی به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی شناخته شده‌اند. آنها همچنین نسبتاً مقرون به صرفه هستند و آنها را به گزینه خوبی برای بیمارانی تبدیل می‌کند که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند.

قیمت کاشت دندان بدون ایمپلنت

آینده و ایمپلنت فرانسوی

آینده ایمپلنت‌های دندان فرانسوی روشن به نظر می‌رسد. دندانپزشکان فرانسوی به نوآوری در زمینه ایمپلنتولوژی دندان ادامه می‌دهند. آنها در حال توسعه طرح‌ها و مواد جدید ایمپلنت هستند که حتی زیست سازگارتر و مقاوم‌تر در برابر عفونت هستند. در نتیجه این نوآوری‌ها، میزان موفقیت ایمپلنت‌های دندانی در فرانسه احتمالاً به بهبود ادامه خواهد داد. این امر باعث می‌شود ایمپلنت‌های دندانی گزینه‌ای جذاب‌تر برای بیمارانی باشند که به دنبال راه حلی طولانی مدت برای دندان‌های از دست رفته هستند.

خرید ایمپلنت CONNECT

ایمپلنت TBR Connect یک ایمپلنت دندانی استاندارد است که توسط برند معتبر فرانسوی TBR تولید می‌شود. ایمپلنت TBR Connect یک ایمپلنت در سطح استخوان است، به این معنی که در زیر خط لثه قرار می‌گیرد.

ایمپلنت Connect

ایمپلنت دندان فرانسوی روشی مطمئن و موثر برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. آنها توسط برخی از شرکت‌های پیشرو در جهان ساخته می‌شوند و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند. اگر به فکر کاشت ایمپلنت دندان هستید، ایمپلنت فرانسوی گزینه خوبی برای بررسی است.

مزایای ایمپلنت فرانسوی

  • میزان موفقیت بالا
  • مقرون به صرفه
  • ساخته شده توسط شرکت‌های پیشرو
  • اجرای فوق العاده

اگر به فکر کاشت دندان فرانسوی هستید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • با دندانپزشک خود در مورد انواع مختلف ایمپلنت‌های دندان فرانسوی موجود صحبت کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که دندانپزشکی که انتخاب می‌کنید در کاشت ایمپلنت دندان مجرب باشد.

ویژگی‌های منحصر بفرد ایمپلنت فرانسوی

  • ساخته شده از تیتانیوم با کیفیت بالا

تیتانیوم یک ماده زیست سازگار است که به خوبی توسط بدن تحمل می شود. همچنین قوی و بادوام است که آن را به انتخاب خوبی برای ایمپلنت دندان تبدیل می کند. در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است. این به دندانپزشکان اجازه می‌دهد تا ایمپلنت را با توجه به نیازهای خاص هر بیمار سفارشی کنند.

  • یک سیستم اتصال داخلی منحصر به فرد داشته باشید

این سیستم یک تناسب مطمئن بین ایمپلنت و اباتمنت ایجاد می‌کند که به بهبود پایداری ایمپلنت کمک می کند.

  • همراه با گارانتی مادام العمر

این ضمانت به بیماران آسودگی خاطر می‌دهد که بدانند ایمپلنت فرانسوی برای پوشش هر گونه نقصی آماده است.

انواع ایمپلنت فرانسوی قیمت انواع ایمپلنت فرانسوی

مزایای استفاده از ایمپلنت فرانسوی euroteknika

  • میزان موفقیت بالا

میزان موفقیت ایمپلنت دندان euroteknika بسیار بالاست. در واقع، این شرکت ادعا می‌کند که ایمپلنت‌های آن‌ها میزان موفقیت بیش از ۹۰ درصد دارند.

  • ماندگاری طولانی

ایمپلنت های دندانی euroteknika طوری طراحی شده‌اند که سال‌ها دوام می‌آورند. با مراقبت مناسب، آنها می‌توانند تا پایان عمر باقی بمانند.

  • راحتی

ایمپلنت‌های دندانی euroteknika به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پایداری اولیه بسیار عالی دارند. آنها از تیتانیوم صاف و صیقلی ساخته شده‌اند که تحریک پذیری لثه‌ها را به صفر میرساند.

  • ظاهر طبیعی

ایمپلنت‌های دندانی euroteknika را می‌توان بسیار طبیعی ساخت. این شرکت انواع اباتمنت‌ها و روکش‌ها را ارائه می‌دهد که می‌توان آنها را متناسب با دندان‌های موجود بیمار سفارشی کرد.

اگر به فکر کاشت ایمپلنت دندان هستید، ایمپلنت euroteknika برند خوبی است که باید در نظر بگیرید. ایمپلنت‌های آنها از مواد باکیفیت ساخته شده اند، دارای سیستم اتصال داخلی منحصر به فرد هستند و دارای ضمانت مادام العمر هستند. آنها همچنین درصد موفقیت بالایی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که راحت و طبیعی به نظر می رسند.

در اینجا برخی از معایب ایمپلنت دندان Euroteknika آورده شده است:

آنها می توانند گران تر از مارک های دیگر باشند.

ممکن است در همه کشورها در دسترس نباشند.

ممکن است نسبت به برندهای دیگر به مراقبت تخصصی بیشتری نیاز داشته باشند.

خرید ایمپلنت فرانسوی euroteknika

به طور کلی، ایمپلنت دندان فرانسوی گزینه خوبی برای بیمارانی است که به دنبال ایمپلنت دندانی با کیفیت، طولانی مدت و راحت هستند. با این حال، اگر قصد خرید هر نوع از ایمپلنت‌های فرانسوی را کردید اینجا کلیک کنید و به راحتی ایمپلنت مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *