پیش بسوی دوام

بررسی‌ ایمپلنت فرانسوی نشان داداه است، ایمپلنت‌های دندانی یک گزینه محبوب برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در فرانسه هستند. یک نظرسنجی اخیر از دندانپزشکان فرانسوی نشان داد که 85 درصد دندانپزشکان که کاشت دندان ارائه می‌دهند گفته‌اند تقاضا برای ایمپلنت دندان در حال افزایش است.

این نظرسنجی که توسط انجمن پروتزهای دندانی فرانسه انجام شد، همچنین نشان داد که رایج‌ترین نوع ایمپلنت دندانی مورد استفاده در فرانسه، ایمپلنت تیتانیوم است. ایمپلنت‌های تیتانیوم به دلیل استحکام و دوام خود شناخته شده‌اند و بدن به خوبی با آنها سازگاری نشان می‌دهد. TBR برند ایمپلنت شناخته شده فرانسوی تمام سطح ایمپلنت‌های آن از تیتانیوم است که به زیست سازگار بودن با بدن بسیار پرکاربرد و محبوب است.

در بررسی ایمپلنت فرانسوی همچنین نشان داد که شایع‌ترین دلیل افراد برای کاشت ایمپلنت دندان، بهبود عملکرد جویدن آنها است. از دیگر دلایل کاشت ایمپلنت دندان می‌توان به بهبود ظاهر، بازگرداندن اعتماد به نفس و جلوگیری از از دست دادن بیشتر دندان اشاره کرد. که ایمپلنت‌های فرانسوی این ویژگی ها را دارا می‌باشند. بررسی ایمپلنت فرانسوی نشان داد که اکثر دندانپزشکان فرانسوی معتقدند که ایمپلنت دندان درمانی ایمن و موثر است. با این حال، این بررسی همچنین نشان داد که برخی از خطرات مرتبط با ایمپلنت‌های دندانی مانند عفونت، تحلیل استخوان و نیاز به جراحی اضافی وجود دارد.

به طور کلی، بررسی ایمپلنت فرانسوی نشان داد که دندانپزشکان فرانسوی به طور کلی در مورد استفاده از ایمپلنت‌های دندانی مثبت هستند. این بررسی همچنین نشان داد که تقاضا برای ایمپلنت دندان در حال افزایش است و این روند احتمالا در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ویژگی‌های ایمپلنت فرانسوی

  • 85 درصد از دندانپزشکان فرانسوی از ایمپلنت‌های دندانی فرانسوی استفاده می‌کنند.
  • رایج‌ترین نوع ایمپلنت دندانی که در فرانسه استفاده می شود، ایمپلنت تیتانیوم برند TBRو یوروتکنیکا است.
  • رایج ترین دلیلی که افراد برای کاشت ایمپلنت دندانی انجام می دهند، بهبود عملکرد جویدن آنها است.
  • اکثر دندانپزشکان فرانسوی بر این باورند که ایمپلنت دندان درمانی ایمن و موثر است.
  • برخی از خطرات مرتبط با ایمپلنت دندان مانند عفونت، تحلیل استخوان و نیاز به جراحی اضافی وجود دارد.

نرخ موفقیت ایمپلنت فرانسوی

بررسی میزان موفقیت ایمپلنت دندان در فرانسه بالاست. یک مطالعه منتشر شده در مجله Clinical Oral Implants Research نشان داد که میزان بقای 5 ساله ایمپلنت‌های دندانی در فرانسه 96.7٪ است. این به این معنی است که 96.7 درصد از ایمپلنت های دندانی 5 سال پس از کاشت هنوز در جای خود بوده و کار می کنند.

این مطالعه همچنین نشان داد که میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی در بیماران جوان تر بیشتر است. به عنوان مثال، میزان بقای 5 ساله ایمپلنت های دندانی در بیماران زیر 40 سال 98.4 درصد بود. نظرسنجی از دندانپزشکان فرانسوی و بررسی میزان موفقیت ایمپلنت در فرانسه نشان می دهد که ایمپلنت دندان درمانی ایمن و موثر برای دندان‌های از دست رفته است. اگر به دنبال کاشت ایمپلنت دندان هستید.

قیمت ایمپلنت فرانسوی

قیمت ایمپلنت دندان فرانسوی بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع ایمپلنت، تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز و محل قرارگیری دندانپزشک متفاوت است. اما به طور کلی هزینه کاشت دندان با ایمپلنت فرانسوی بسیار مقرون بصرفه است.

هزینه متوسط ​​یک ایمپلنت دندان شامل خود ایمپلنت، اباتمنت و تاج است. هزینه ایمپلنت‌های متعدد و همچنین هزینه ایمپلنت در نواحی با تراکم استخوان کمتر بیشتر خواهد بود. علاوه بر هزینه ایمپلنت، هزینه‌های دیگری نیز در رابطه با جراحی ایمپلنت دندان وجود دارد، مانند هزینه بی‌حسی، هزینه عمل جراحی.

اگر به دنبال خرید ایمپلنت دندان فرانسوی در ایران هستید، مهم است که تحقیقات خود را انجام داده و قیمت‌ها را از وارد کنندگان مختلف مقایسه کنید.

در ادامه عوامل دیگری وجود دارد که می‌تواند بر قیمت ایمپلنت دندان فرانسوی تأثیر بگذارد:

نوع ایمپلنت

انواع مختلفی از ایمپلنت‌های دندانی موجود است و بسته به نوع ایمپلنتی که انتخاب می‌کنید، قیمت متفاوت خواهد بود.

تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز

هر چه تعداد ایمپلنت‌های بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

خرید ایمپلنت فرانسوی euroteknika / TBR

به طور کلی، ایمپلنت دندان فرانسوی گزینه خوبی برای بیمارانی است که به دنبال ایمپلنت دندانی با کیفیت، طولانی مدت و راحت هستند. با این حال، اگر قصد خرید هر نوع از ایمپلنت‌های فرانسوی را کردید اینجا کلیک کنید و به راحتی ایمپلنت مورد نظر خود را سفارش دهید.

مطالب مرتبط

  • معرفی ایمپلنت ترکیه و مزایای استفاده از آن
    ایمپلنت ترکیه مانند مد ایمپلنت ترکیه یک سیستم ایمپلنت دندانی است که از طراحی منحصر به فردی برای ارائه لنگر پایدارتر و مطمئن‌تر برای دندان‌های مصنوعی استفاده می‌کند. ایمپلنت از یک پیچ تیتانیومی تشکیل شده است که با جراحی در استخوان فک قرار می‌گیرد. سپس این پیچ با یک اباتمنت تیتانیومی […]
  • بررسی ایمپلنت فرانسوی
    پیش بسوی دوام بررسی‌ ایمپلنت فرانسوی نشان داداه است، ایمپلنت‌های دندانی یک گزینه محبوب برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در فرانسه هستند. یک نظرسنجی اخیر از دندانپزشکان فرانسوی نشان داد که 85 درصد دندانپزشکان که کاشت دندان ارائه می‌دهند گفته‌اند تقاضا برای ایمپلنت دندان در حال افزایش است. این نظرسنجی […]
  • تاریخچه نوآوری ایمپلنت فرانسوی
    ایمپلنت‌های دندانی بیش از 50 سال است که در فرانسه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولین ایمپلنت فرانسوی در سال 1965 توسط دکتر Pierre Chaufourier قرار گرفت. از آن زمان، دندانپزشکان فرانسوی در خط مقدم نوآوری ایمپلنت دندان قرار گرفتند. در روزهای اولیه کاشت ایمپلنت دندان، میزان موفقیت نسبتا پایین بود. با […]
  • اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت دندان چیست؟
    ایمپلنت دندان، ایمپلنتولوژی روشی است که به دندانپزشکان این امکان می‌دهد که با کاشت ایمپلنت دندان، دندان مصنوعی را جایگزین دندان طبیعی از دست رفته کند. جراحی ایمپلنت دندان یکپارچه و ایمن و بزرگترین مزیت ایمپلنت ماندگاری بسیار طولانی آن است، امروزه اولین انتخاب برای هر دندانپزشکی است. با ما همراه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *