Mode Medikal

مد مدیکال در سال 2008 به عنوان یک شرکت گروهی با متخصصین و مهندسان پزشکی در ترکیه  تاسیس شد که صدها محصول مختلف را توسط کادر علمی خود طراحی کرده اند. مد مدیکال با نام تجاری “Mode Dental Implant” ایمپلنت خود را تولید و وارد بخش ایمپلنتولوژی شده‌اند. مد ایمپلنت Mode Implant ترکیه از برترین برندهای جهانی مواد اولیه تهیه و از آخرین فناوری‌های روز صنعت ایمپلنتولوژی استفاده میکند.

امروزه سیستم‌های ایمپلنت دندان مد ایمپلنت Mode Implant به بیش از 40 کشور جهان صادر میشود و توانسته است وارد لیست برندهای جهانی موسسه ایمپلنت دندان موج سوم آمریکا شود. برای تهیه ایمپلنت‌های مد ایمپلنت Mode Implant در ایران میتوانید از تنها نماینده رسمی مد ایمپلنت Mode Implant در ایران شرکت اعتماد تجارت کیهان تهیه کنید. مد ایمپلنت Mode Implant اینروزها با Mode Medikal محصولات جدید با فرایند ساخت نوآورانه را در بخش پزشکی با کیفیت و تکنولوژی بالا را در حال آماده سازی دارد.

مد ایمپلنت تکنولوژی
مد ایمپلنت ایمپلنت
مد ایمپلنت ایمپلنت
کیفیت مواد مد ایمپلنت

مد ایمپلنت Mode Implant

ردپای پیشرفت فناوری فراتر از تصور در مد ایمپلنت Mode Implant، نوآوری‌های بسیاری را در حوزه دندانپزشکی به ارمغان آورده است و این امر منجر به تحقیقات و مطالعات بسیاری در زمینه ساخت ایمپلنت شده است.
مد ایمپلنت Mode Implant ترکیه در بیش از 40 کشور بفروش می‌رسد و در سال 2018 عنوان “تولید کننده سال” به مد ایمپلنت Mode Implant ترکیه اعطا شد و دارای 2 مدال طلا از ژنو آلمان برای موفقیت‌های عملی ایمپلنت‌های Mode RAPID و LEVEL بدست آورد.

کیفیت مواد اولیه

  • ماده تیتانیوم درجه بندی شده American Dynamet Carpenter
  • CARPENTER DYNAMET TITANIUM (USA)
  • HA-BCP CALCIUM PHOSPHATE (USA)
  • Implant: Biocompatible Titanium Grade-4
  • Mono Blok Implant: Biocompatible Titanium Grade-5 ELI
  • Abutment: Implant: Biocompatible Titanium Grade-5 ELI

اتوماسیون رباتیک با فناوری Micro-blastSurface

مد ایمپلنت Mode Implant از فن آوری‌های پیشرفته برای ارائه محصولات با بهترین کیفیت به شبکه مشتریان در سراسر جهان استفاده می‌کند. سیستم اتوماسیون ROBOT و COBOT مد ایمپلنت Mode Implant سطح ایمپلنت را با دقت کامل homogenous topography می‌کند.

فناوری آب خالص

مد ایمپلنت Mode Implant از فناوری آب خالص در فرآیند تولید ایمپلنت خود استفاده می‌کند که توسط مهندسان روز پزشکی توسعه یافته است. تولید بهداشتی، برش آب خالص، فرآیندهای تولید ایمپلنت تمیز بدون Acid and Passivation.

ساختار مد ایمپلنت مد ایمپلنت ترکیه

کاتالوگ مد ایمپلنت

کاتالوگ مد ایمپلنت ۲۰۲۳
دانلود کاتالوگ