نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ IDS Cologne مهم‌ترین نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی جهانی است که این نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ هر دو سال یک بار در شهر کلن آلمان برگزار می‌گردد. این نمایشگاه میزبان متخصصین بسیاری، فعالان صنعت دندانپزشکی و شرکت‌های فعال در تجهیزات دندانپزشکی است که هر دو سال یکبار گرد هم می‌آورد تا با حضور در این رویداد نوآوری‌ها و طرح‌های جدید در دنیای دندانپزشکی را با هم به اشتراک گذاشته و نمایش در بیاورند.

در نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ علاوه به ارائه نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های فنی دندانپزشکی، فناوری‌های جدید کنترل و مراقبت از موارد عفونی، سیستم‌های مانیتورینگ، ارتباطات و سازمانی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها دندانپزشکی و دیگر خدمات مربوط به صنعت دندانپزشکی می‌پردازد. بازدیدکنندگان در نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ می‌توانند با تامین کنندگان و شرکت‌های تجاری مطرح اطلاعات به روز و تحولات صنعت دندانپزشکی را دریافت کرده و نوآوری‌ها را به صورت زنده از نزدیک تجربه کنند. نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ همچنین برای کارآموزان صنعت دندانپزشکی و یا دانشجویان، فارغ التحصیلان و متخصصین جوان این فرصت را بوجود می آورد تا علاوه بر روز رسانی اطلاعات پزشکی خود، از مهارت‌های خود برای فرصت‌های شغلی موجود استفاده کنند.

نمایشگاه دندانپزشکی آلمان نمایشگاه اروپایی

محورها و موضوعات نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵

  • لوازم دندانپزشکی و معرفی تجهیرات و لوازم جانبی جدید در زمینه دندانپزشکی
  • معرفی فناوری های جدید در زمینه علم دندانپزشکی
  • ارتباطات و سازماندهی، آزمایشگاه دندانپزشکی
  • معرفی دستگاه‌های جدید مربوط به حرفه دندانپزشکی جهت بهبود تشخیص زودتر و درمان بهتر و سریع تر
  • سیستم های کنترل و نگهداری و عفونت کنترل و حفاظت در برابر عفونت
  •  سخنرانی‌های متعدد توسط مدیران و متخصصین دندانپزشکی
  • معرفی روش‌ها و نمایش دستاورد‌های جدید در حرفه دندانپزشکی 
  • معرفی متدهای جدید درمانی  جهت حفظ و نگهداری و در نهایت درمان عفونت‌های دندان و جدیدترین فناوری‌های روز علم دندانپزشکی
  • معرفی مکمل و داروهای جدید  مربوط به علم دندانپزشکی
  • نمایش دکوراسیون  و مبلمان جدید مربوط به  مطب‌های دندانپزشکی
  • معرفی سیستم های اطلاعاتی و ارتباط
تور نمایشگاهی آلمان دندانپزشکی

کارت ورود به نمایشگاه

 برای ورود به نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵، کارت ورود به نمایشگاه ضروری می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت برگذاری نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ کارت خود را بصورت آنلاین تهیه کنید یا به صورت حضوری از گیشه نمایشگاه تهیه کنید.

زمان و محل برگزاری

هرساله شهر کلن آلمان پذیرای این نمایشگاه جهانی است که نمایشگاه در تاریخ ۱۴ الی ۱۸ مارس ۲۰۲۵، مصادف با ۲۳ الی ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ در شهر کلن آلمان به مدت ۵ روز پذیرای نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ است.

جالب است بدانید این رویداد در سال 2017 بیش از 2300 غرفه دار و 160000 نفر بازدید کننده از 155 کشور در این نمایشگاه شرکت نموده‌اند. اگر در صنعت دندانپزشکی و فروشنده تجهیزات دندانپزشکی هستید و آینده برای شما مهم است ما به شما توصیه می‌کنیم تا از این فرصت برای بوجود آوردن موقعیت‌های بیشتر در تجارت خود استفاده کنید.

Koelnmesse، محل برگزاری نمایشگاه‌های کلن است که قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد. موقعیت بی نظیری برای صدها شرکت فعال در صنعت دندانپزشکی را فراهم می‌کند است. خوب است بدانید Koelnmesse در کنار رود راین و در فاصله 3 کیلومتری مرکز شهر کلن قرار دارد.

لیست نمایشگاه های المان نمایشگاه دندانپزشکی ۲۰۲۵

برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و تشخیص درمان راحت‌تر در نهایت کسب و کار بروز شک نکنید باید در این نمایشگاه جهانی شرکت کنید. همانطور که از قبل گفته شد نماشگاه جهانی دندانپزشکی هر دو سال یکبار در شهر زیبای کلن آلمان برگزار می‌شود و تعداد روزهای بازدید از این نمایشگاه، به مدت 5 روز می‌باشد. ساعات بازدید از این نمایشگاه نیز، از 9 صبح تا 6 عصر می‌باشد. جالب است بدانید که نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ از 114 کشور جهان بازدید کننده دارد.

شما همراه میتوانید همیشه در قسمت اخبار دندانپزشکی، فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی ETK می‌توانید اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی، اطلاعات و زمان برگذاری، معرفی برندهای برتر ایمپلنت را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

  • نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ 
    تجربه‌ای فراموش نشدنی برای متخصصان سلامت دندان: نمایشگاه IDEX استانبول نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ میزبان نمایشگاه‌های دندانپزشکی مهمی است که هر ساله در کشور ترکیه برگزار می‌شود. در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی IDEX استانبول ۲۰۲۳ به […]
  • نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵
    نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ IDS Cologne مهم‌ترین نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی جهانی است که این نمایشگاه دندانپزشکی IDS آلمان ۲۰۲۵ هر دو سال یک بار در شهر کلن آلمان برگزار می‌گردد. این نمایشگاه میزبان متخصصین […]
  • ششمین کنگره ملی سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی
    ششمین کنگره ملی سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، توسط انجمن سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در شهر اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور callforpapers.ir، علاقه مندان میتوانند جهت […]
  • بیست و نهمین کنگره علمی جامعه دندانسازان ایران
    بیست و نهمین کنگره علمی سالانه پروتز دندان جامعه دندانسازان ایران با همکاری جامعه دندانپزشکی ایران، بیست و نهمین کنگره علمی سالانه پروتز دندان را از 13 الی 15 اردیبهشت ماه 1402 به مدت سه روز […]
  • نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲
    بیست و چهارمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲ با حمایت انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوطه از 6 تا 9 خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *